.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم بانوان مازندران برای اهدای خون زیر ۵ درصد است
مدیرکل انتقال خون مازندران سهم بانوان از اهدای خون در استان را پنج درصد ذکر کرد و خواستار مشارکت این قشر در اهدای خون به نیازمندان شد.

به گزارش شمال نیوز، ذوالفقار تقوی  با بیان اینکه هرچند در استان از نظر تأمین فرآورده‌های خونی دچار چالش نشدیم، افزود: در ۱۰ ماه اول سال مردم استان ۱۰۷ هزار واحد خون توسط مردم نوع دوست استان اهدا شده است.

وی نیاز اهدای واحد خون را تاپایان سال جاری ۱۳۰ هزار واحد پیش بینی کرد و با اشاره به درپیش بودن پایان سال، امیدواریم این نیاز تأمین و برآورده شود، گفت: با یاری و مشارکت مردم درتلاش هستیم نیاز به واحدهای خونی را تأمین کنیم.

وی درپیش بودن تعطیلات و موج ششم کرونا را از جمله چالش‌ها ذکر کرد و گفت: این درحالی که مازندران از استان‌های برتر در اهدای خون به شمار می‌رود و رتبه دوم اهدای خون را به خود اختصاص داده است.

تقوی یادآور شد: در پایگاه‌های انتقال خون تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و هیچ نگرانی در زمینه شیوع و انتقال ویروس وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با تاکید براینکه به همه گروه‌های خونی در استان نیاز داریم، درباره استقبال بانوان گفت: سهم بانوان استان در اهدای خون زیر پنج درصد است و این درحالی درصد بالایی از بانوان شرایط اهدای خون را دارا هستند./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.